Totaal aantal pageviews

woensdag 23 juli 2014

Post bij Stuur een Foto

'Nog even' zegt Els van Stuur een Foto, 'nog even en dan verdwijnt de slakkenpost uit ons leven
En dus ook de brievenbussen.
Dus stuur nog maar gauw een foto'.
Nou bij dezen.

Ik denk dat Els gelijk heeft. Dat is de reden dat ik vrij fanatiek Postcrosser ben. Dan krijg je nog eens leuke post.
Sowieso stuur ik zeer regelmatig kaarten.
Maar brieven?
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een brief heb geschreven of gekregen. Echt met de hand geschreven bedoel ik dan hè. Zo'n brief waar in staat wat de schrijver allemaal heeft beleefd.
Jammer eigenlijk.

Enfin nog even dus en dan verdwijnen de brievenbussen. Er zijn er al veel minder dan vroeger. Deze staat nog mooi te wezen,  in Deventer. 

3 opmerkingen:

Chantal zei

Ik krijg al veel digitaal, maar zelf stuur ik nog graag gewone kaartjes hoor

Happy Earl Grey zei

Heimwee naar de brievenbus zouden we inderdaad zelfs de brievenbus verliezen? In mijn laatste blog had ik het ook over hanschriften en nu lees ik dit. Ik hoop dat we zowel handschriften als brievenbussen houden ;)

Bertiebo zei

Happy Earl Grey: Ja, maar ik denk dat de handschriften nog eerder zullen verdwijnen dan de brievenbussen.