Totaal aantal pageviews

zondag 29 juni 2014

Let's be careful out there



'Stuur een foto' deze week, heeft als thema 'Ontmoetingsplaats'.

Mijn foto, gemaakt in New York,  herinnert me heel erg aan Hill Street Blues.
De ouderen onder ons herinneren zich die serie vast nog wel.
Let's be careful out there. Met dat zinnetje begon iedere nieuwe aflevering.
Ik vond Hill Street Blues geweldig, al kan ik me nu niet eens meer één aflevering voor de geest halen.
Alleen die zin en de man die het uitsprak. En nog wat andere figuren natuurlijk.
Het is al ontzettend lang geleden heb ik het idee.

Maar om terug te komen op het onderwerp van deze week: dit lijkt me toch wel echt een ontmoetingsplaats.
En de gele taxi steekt er leuk bij af.



(Even googelen leerde me dat de serie werd uitgezonden tussen 1981 en 1987. Precies de tijd dat onze kinderen klein waren en ik het 's avonds als ze allemaal lekker lagen te slapen, heerlijk vond om Hill Street Blues te kijken.  En ik vond ook op YouTube het muzikale thema van de serie. Ik wist het meteen weer. Jullie ook?)



En dit alles gewoon door een ideetje van Els. Eén van haar vele goede ideetjes!

2 opmerkingen:

KnutzEls zei

Bloos, bloos tot achter mijn oren.:-) :-) Leuke foto

Ingrid Orens zei

Hill Street Blues :-)....
Da's even een duikje terug in mijn jonge tienerjaren !
Vooral met het muziekje er dan nog bij, even een nostalgisch momentje...